Strona główna O firmie     Kontakt     Wysyłka     Informacje     Regulamin     LogowanieRejestracja
Wybierz markę samochodu:
Linki sponsorowane:

Informacje


GWARANCJE I ZWROTY



I. Warunki gwarancji


1)    Gwarancja jest udzielana tylko w przypadku, kiedy zakupiony asortyment jest zastosowany zgodnie z przeznaczeniem oraz profesjonalnie przygotowany i zamontowany.

2)    Gwarancja obejmuje tylko wady materiałowe i produkcyjne, nie obejmuje uszkodzeń na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu innych elementów zawieszenia.

3)    Roszczenia gwarancyjne dotyczą tylko samego towaru (wymiana na wolny od wad lub zwrot równowartości) - nie dotyczą kosztów dodatkowych takich jak transport, montaż,demontaż, badania diagnostyczne itp.

4)    Warunkiem wszelkich roszczeń gwarancyjnych jest dostarczenie do maxima.auto.pl zgłoszenia reklamacji (załącznik do niniejszego regulaminu), faktury zakupu, karty gwarancyjnej (dotyczy wyrobów, na które jest wydawana), poświadczenie autoryzowanego warsztatu lub stacji diagnostycznej o zaistniałej wadzie oraz dostarczenie części reklamowanej w uzgodniony z działem reklamacji sposób.

5)   Okres rozpatrywania reklamacji - 21 dni roboczych od otrzymania reklamowej części (wynika on z terminów narzuconych maxima.auto.pl przez producentów).

 


II. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi

1)    Ze względu, iż wszystkie oferowane produkty objęte są gwarancją producenta nie przysługują roszczenia z tytułu rękojmi.

2)    F. H. MAXIMA ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wady wynikające z jakości materiału lub wykonania w okresie 12, 18 lub 24 miesięcy (w zależności od asortymentu i producenta) od daty sprzedaży, jedynie w przypadku, kiedy zakupiony towar jest zastosowany zgodnie z przeznaczeniem oraz profesjonalnie przygotowany i zamontowany.

a)    Gwarancja na oświetlenie obejmuje szczelność oraz możliwość regulacji i wynosi 12 miesięcy.
b)    Gwarancja na elementy termiczne wynosi 12 miesięcy. Zerwanie nalepki gwarancyjnej na w/w towarach powoduje utratę gwarancji.
c)    Gwarancja na amortyzatory montowane parami wynosi 24 miesiące na produkty Bilstein, Delphi i Magneti Marelli /Cofap, 12 miesięcy w przypadku produktów SRL. W zakresie tłumienia miarodajną jest ocena dokonana na stanowisku kontrolnym w stacji diagnostycznej łącznie z oceną sprawności innych elementów zawieszenia.

d)    Gwarancja na elementy układu zawieszenia oraz układu kierowniczego (wahacze, sworznie wahaczy, itp.) wynosi: 18 miesięcy na produkty Polcar, 12 miesięcy na pozostałe produkty.

e)     Gwarancja na wszystkie nie wyszczególnione powyżej produkty wynosi 12 miesięcy.

3)    Odpowiedzialność F.H.MAXIMA jest ograniczona do bezpłatnej wymiany produktu lub do zwrotu kwoty zapłaconej przy czym o wyborze jednego z tych dwóch sposobów decyduje F.H.MAXIMA


III. Reklamacje niewynikające z warunków gwarancji
  1. W przypadku wysyłek firmą spedycyjną odbiorca zobowiązany jest sprawdzić jakość dostarczonego towaru w obecności kuriera firmy spedycyjnej. Jeśli w przesyłce stwierdzi uszkodzenie sporządza protokół szkody, który wraz z listem przewozowym i kopią faktury jest podstawą do reklamacji.  
  2. W przypadku wysyłek transportem F. H. MAXIMA. zgłoszenie zastrzeżeń (uszkodzeń) do działu reklamacji nastąpić musi w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki (wymagana jest kopia lub numer faktury) - dalsze postępowanie ustala się z działem reklamacji. Zwrot reklamowanego towaru w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu oraz w sposób uzgodniony z działem reklamacji. Adres:F. H. MAXIMA  "Hurtownia motoryzacyjna" Dział zwroty/reklamacje od pn do pt, w godzinach pracy naszego sklepu  9.oo-16.oo  
  3. Po 24 godzinach od dostarczenia przesyłki reklamacji jakościowych nie przyjmujemy.  
  4. W przypadku odbioru własnego wymagane jest dokładne sprawdzanie ilościowe i jakościowe towaru na miejscu i natychmiastowe zgłaszanie ewentualnych zastrzeżeń

ZWROTY

F. H. MAXIMA  dopuszcza możliwość zwrotu zakupionego nieużywanego towaru w ciągu 10 dni roboczych (na podstawie Dz.U. z 2000 r. Nr 2, poz. 271), jednak muszą zostać spełnione następujące wymogi:

  • Towar nie może nosić śladów eksploatacji

  • Towar musi zawierać wszystkie elementy z którymi został dostarczony, a w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie

  • Opakowanie zawierające oprogramowanie nie może być naruszone!

Towar musi być odesłany do nas za pośrednictwem firmy spedycyjnej na koszt nabywcy. Należy dołączyć kopię faktury lub paragonu, informację o tym, że produkt jest odesłany na zasadzie zwrotu oraz podać dokładne dane i numer konta na który mają zostać przesłane pieniądze. Procedura ta nie dotyczy sytuacji gdy zakupiony produkt okazał się wadliwy. Wtedy zastosowanie ma procedura reklamacji (czytaj reklamacje.)

Po doręczeniu zwracanego towaru następuje procedura weryfikująca:

Pracownik firmy weryfikuje zgodność zawartości przesyłki z dokumentem sprzedaży, sprawdza stan opakowań, ewentualnie towaru. Jeżeli zostanie stwierdzona zgodność przechodzi do kolejnego punktu, w przeciwnym wypadku towar jest odsyłany do nabywcy na jego koszt.Zostaje sporządzony dokument korygujący (faktura korygująca VAT lub paragon korygujący) który zostaje wysłany do nabywcy. Nabywca ma obowiązek odesłania lub dostarczenia podpisanego czytelnie dokumentu korygującego do F. H. MAXIMA. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 21 dni licząc od daty dostarczenia zwracanego towaru do F. H. MAXIMA (decyduje data listu przewozowego z firmy spedycyjnej). Jeżeli towar był dostarczany na koszt F. H. MAXIMA to zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszt wysłania towaru do klienta.


REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Zamówienia przyjmujemy przez 24h / dobę w każdym dniu tygodnia. Realizacja zamówień dobywa się codziennie od pn. – pt., godzinach pracy naszego sklepu: 09:00-16:00. Jeżeli zamówienie zostało złożone w dniu wolnym od pracy, to będzie ono realizowane w następnym dniu roboczym, w godzinach pracy sklepu.

 Każde zamówienie przechodzi następujący proces realizacji:  

1. potwierdzenie zamówienia –  potwierdzenie odbywa się za pomocą

wiadomości e-mail – jeżeli poprawnie złożyłeś zamówienie i/lub została dokonana poprawna autoryzacja w banku   otrzymasz od nas wiadomość e-mail, na adres który podałeś w formularzu zamówienia. Koniecznie sprawdź swoją pocztę! Jeżeli jej nie otrzymałeś to znaczy, że gdzieś wystąpił błąd (np. nie było poprawnej autoryzacji na stronie banku) i musisz ponownie złożyć zamówienie

telefonicznie – jest to dodatkowe potwierdzenie w przypadku zamówień. 


2. realizacja zamówienia – na tym etapie kompletujemy twoje zamówienie i przygotowujemy paczkę do wysyłki. Realizacja zamówienia średnio trwa ok. 48h  i jest uzależniona od dostępności towaru. Jeżeli czas realizacji zamówienia mógłby się przedłużać to natychmiast skontaktujemy się z Tobą !

3. Do każdego towaru zawsze wystawiamy dowód zakupu w postaci paragonu bądź Faktury VAT.

 

4. wysłanie zamówienia – twoja przesyłkę wysyłamy kurierem lub pocztą polską  

 

 

Pamiętaj, że zawsze powiadomimy Ciebie e-mailowo, w momencie kiedy:

  zamówienie zostanie przekazane do realizacji oraz




JAK ZAMAWIAĆ?


Zakupy w naszym sklepie są proste i przyjemne. Nie musisz być doświadczonym internautą, aby złożyć zamówienie:

W sklepie możesz odszukać konkretny produkt poprzez wyszukiwarkę zlokalizowaną w środkowej części strony lub wybierając interesujący Ciebie dział produktowy, w menu znajdującym się na górze strony. 

Wpierw należy określić Markę Twojego samochodu, następnie model, kolejno interesujący dział części oraz rok Twojego auta. W kolejnej czynności możesz jeszcze zawęzić wyszukiwanie (filtry są dostosowane odpowiednio do każdego działu asortymentu) poprzez określenie, pojemności silnika, lewa/prawa strona, tył/przód, itd..

KROK 1 - KOSZYK

Jeżeli znalazłeś produkt, który chcesz zakupić, dodaj go do koszyka (odpowiedni przycisk znajdujący się przy każdym produkcie).Przejdź do szczegółów koszyka, klikając na przycisk <Twój KOSZYK, który znajduje się na górze strony. Tutaj masz pełną informację o zamawianych przez Ciebie produktach. Składając zamówienie musisz podać:

- dane samochodu

- dane adresowe do wysyłki

Akceptujemy następujące formy płatności:

- płatność przelewem (w mailu otrzymasz informacje o koncie bankowym)

Jeżeli informacje podane w koszyku są takie jak sobie tego życzysz, kliknij na przycisk <Realizuj zamówienie> - zostaniesz przekierowany do formularza danych teleadresowych.

 

KROK 2 - DANE TELEADRESOWE

Wypełnij wszystkie dane, aby proces realizacji zamówienia przebiegł poprawnie. Koniecznie podaj swój adres e-mail pod który będzie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia. Podaj swój nr telefonu kontaktowego, pod którym nasz przedstawiciel dodatkowo potwierdzi złożone przez Ciebie zamówienie. Aby zaakceptować wypełniony formularz wybierz przycisk <Finalizuj zamówienie>. Jeżeli jesteś zalogowany na swoim koncie to twoje dane adresowe zostaną automatycznie uzupełnione.

 

KROK 3 - POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA

Jeżeli wszystkie uzupełnione przez Ciebie dane są poprawne to wybierz przycisk <Potwierdzam zamówienie>, który kończy proces składania zamówienia w naszym sklepie.

 

Pamiętaj, że zawsze otrzymasz e-mail potwierdzający zamówienie.


Zamówienie możecie Państwo złożyć za pomocą poczty elektronicznej




POLITYKA PRYWATNOŚCI


Gromadzenie danych osobowych
W celu uzyskania pełnego dostępu do treści i usług oferowanych przez serwis proponuje Użytkownikom wypełnienie formularza rejestracyjnego. Wypełnienie formularza ułatwi dokonywanie zakupów i składanie zamówień.

Prawo do weryfikacji, modyfikacji i usunięcia danych osobowych
Każdemu użytkownikowi, który wypełnił formularz rejestracyjny zapewnia się dostęp do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub też usunięcia. Użytkownik może uzyskać dostęp do swoich danych po uprzedniej autoryzacji na swojej stronie.

Zakres udostępniania informacji o Użytkowniku

Firma F. H. MAXIMA  nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych użytkowników innym osobom lub instytucjom.

Cookies
Pliki cookies są to nieszkodliwe pliki potrzebne do składania zamówień. Po zamknięciu okna przeglądarki nie są pozostawiane na komputerze Użytkownika serwisu. Aby składać zamówienia należy włączyć obsługę  plików cookie w opcjach przeglądarki. Nie trzeba pozwalać na pełną obsługę cookie - wystarczy włączyć obsługę jednej sesji.

Informacje zawarte w logach dostępowych
Serwis zbiera informacje dotyczące wykorzystania serwisu przez Użytkowników oraz ich adresy IP na podstawie analizy logów dostępowych. Informacje te wykorzystywane są w celach technicznych, związanych z administracją serwera serwisu, jak również w celach statystycznych, przy analizie demograficznej Użytkowników.


Wróć

W koszyku:0.00 PLN
Ostatnio dodano:
Twój Koszyk jest pusty



Seat Ibiza/ Cordoba 99-02 Halogen na żarówkę H7
65 PLN

Honda Civic 92-95 Hatchback 3 Drzwi Reperaturka błotnika tylnego
70 PLN

Mazda Premacy 02-04 Lampa pozycyjna
45 PLN

Mitsubishi Carisma 95-99 Zderzak przedni
315 PLN

Renault 19 92-95 Zderzak przedni czarny
140 PLN
Aktualizacja bazy: 19.08.2019 godz 7.00.







Projekt eSKLEP Sklep internetowy

www.digitop.pl   Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2005
Valid HTML 4.01 Transitional